Por qué el sistema educativo es tan lento en adquirir nuevas dinámicas, cuando debería ser todo lo contrario? Nuestro mundo, nuestra sociedad, nuestra educación es tan cambiante y tan veloz que exige de cambios importantes, rápidos y dinámicos. Pero no es así. Este ejemplo de los nuevos medios en el aula no es más que un simple ejemplo de la oentitud del mismo. El alumnado que cuenta con más problemas de aprendizaje, los de necesidades educativas especiales, no me gusta la palabra INCAPACIDAD O MINUSVALÍA, todos tenemos ciertas incapacidades para llevar adelante según que cosas, o nuestro valor es menor comparado con otras personas para según que proyectos, pero es eso exactamente lo que nos hace interesantes, nuestras diferencias. Y las personas que cuentas problems físicos, intelectuales o sensoriales pueden tener tanto o más valor que cualquiera del “resto” para muchas cosas.
Esta historia de los nuevos medios tecnológicos dirigidos a alumnado con necesidades educativas especiales viene a comprobar como las personas que están en este medio con suficiente poder de compra, de decisión o de liderazgo permite que este tipo de alumnado tan necesitado y que debiera ser el que más nos importa y no el que menos, pueda adquirir nuevos medios tecnológicos que realmente están cambiando la forma de aprender de las personas.
Sin embargo, en nuestros centros, seguimos adquiriendo elementos tecnológicos caducos, sistemas extraordinariamente caros, dejando escapar la oportunidad de usar material que no ha sido diseñado específicamente para educación pero que evidencia un poder transformador enorme, son en esencia “disruptores”. Quizás, es hora de que los docentes empecemos a dejar de quejarnos por lo que tenemos en los centros y empecemos a gastar ese dinero que hay en ellos en materiales disruptores antes de que este alumnado deje de estar a nuestro alcance.
Y toda esta retahíla debido a este artículo: http://mashable.com/2011/07/25/ipads-disabilities/
Por que o sistema educativo é tan lento en adquirir novas dinámicas, cando debería ser todo o contrario? O noso mundo, a nosa sociedade, a nosa educación é tan cambiante e tan veloz que esixe de cambios importantes, rápidos e dinámicos. Pero non é así. Este exemplo dos novos medios na aula non é máis que un simple exemplo da oentitud do mesmo. O alumnado que conta con máis problemas de aprendizaxe, os de necesidades educativas especiais, non me gusta a palabra INCAPACIDADE Ou MINUSVALÍA, todos temos certas incapacidades para levar adiante segundo que cousas, ou o noso valor é menor comparado con outras persoas para segundo que proxectos, pero iso é exactamente o que nos fai interesante, as nosas diferenzas. E as persoas que contan con problemas físicos, intelectuais ou sensoriais poden ter tanto ou máis valor que calquera do “resto” para moitas cousas.
Esta historia dos novos medios tecnolóxicos dirixidos a alumnado con necesidades educativas especiais vén comprobar como as persoas que están neste medio con suficiente poder de compra, de decisión ou de liderado permite que este tipo de alumnado tan necesitado e que debe ser o que mais impórtanos e non o que menos, poida adquirir novos medios tecnolóxicos que realmente están a cambiar a forma de aprender das persoas.
Con todo, nos nosos centros, seguimos adquirindo elementos tecnolóxicos caducos, sistemas extraordinariamente caros, deixando escapar a oportunidade de usar material que nin foi deseñado especificamente para educación pero que evidencia un poder transformador enorme, son en esencia “disruptores”. Quizais, é hora de que os docentes empecemos a deixar de queixarnos polo que temos nos centros e comecemos a gastar ese diñeiro que hai neles en materiais “disruptores” antes de que este alumnado deixe de estar á noso alcance.
E toda esta *retahíla” debido a este artigo: http://mashable.com/2011/07/25/ipads-disabilities/